Kategorijų valdymas pirkimuose


Renginio vieta ir laikas
2025-08-28 16:00 – 16:45
Webinaras
Ką sužinosite
Rugpjūčio tema - kategorijų valdymas pirkimuose
Kiekvienas iš mūsų turime vis kitą supratimą, kas yra kategorijų valdymas.
Kategorijų valdymas - strateginis pirkimų metodas, kuriuo išlaidos suskirstomos į panašių produktų ar paslaugų grupes, siekiant optimizuoti pirkimus, padidinti efektyvumą, sumažinti riziką ir pagerinti santykius su tiekėjais. Kiekviena kategorija valdoma kaip atskiras verslas, turintis savo strategiją, orientuotą į rinkos žinių, paklausos analizės ir duomenų panaudojimą, siekiant konkrečių organizacijos tikslų ir didesnės vertės.
Mūsų svečias šiandien – Roman Szymczak – kategorijų valdymo, kainodaros ir prekybinės strategijos ekspertas, daugiau nei 15 metų dirbantis su mažmeninės prekybos ir FMCG įmonėmis visoje Europoje. Jis yra CMF360° modelio kūrėjas, konsultacijų bendrovės TM360 vadovas ir kelių knygų autorius. Romanas žinomas dėl gebėjimo suderinti strateginius tikslus su realiais vartotojų elgsenos duomenimis, o jo patirtis apima tiek globalius projektus, tiek vidinių komandų transformacijas.
Pokalbyje aptarsime, kaip iš tiesų veikia ar neveikia kategorijų valdymas organizacijose, ir ką galime padaryti kitaip, kad neišnaudotas…